Դաստիրակություն

1․Շարունակի՛ր հետևյալ մտքերը: Աշխատի՛ր քո ձևակերպումները և իմ հարցադրումները վերածել տրամաբանական հաջորդականություն ունեցող տեքստի: Տեքստը պետք է ունենա սկիզբ, ընթացք և ավարտ: Փորձի՛ր տեքստային ձևակերպումդ հետաքրքիր և յուրահատուկ դարձնել:

  • Ի՞նչ եմ հասկանում «դաստիարակություն» ասելով
    <<դաստիրակություն>> ասելով հասկանում եմ բոլորի կողմից հարգված մարդ:
  • Դաստիարակված եմ համարում այն մարդուն, ով իրան կարողանում է դաստիրակված պահել:
  • Ես փորձում եմ լինել դաստիարակված, որովհետև դա կարող է իմ կյանքը փոխել դեպի լավ:
  • Դաստիարակված մարդը չպետք է անել իչ որ ուզի:
  • Երբեմն ես անում եմ այն, ինչ դաստիարակված մարդը չպետք է անի և հետո ափսոսում եմ:
  • Դաստիարակված լինելը կարևոր է, որովհետև մեք կկարողանաք մեզ ճիշտ դրսեվորել։
  • Դաստիարակության գործում մեծ դեր ունի (ունեն) կարգն ու կանոնը։
  • Ուզում եմ ստանալ այնպիսի դաստիարակություն, որ իմ կյանքից կփոշմանեմ։
  • Դաստիարակված լինելու չափանիշներն են լսել մարդուն երբ նա խոսում է, խոսելուց նաել խոսակցիտ դեմքին և այլն։
  • Դաստիարակությունը չի կարող սահմանափակվել ընտանիքով, որովհետև ինչքան շատ դաստիրակություն ունի մարդը այդքան իրեն լավ։
  • Սիրում եմ դաստիարակված մարդկանց, որովհետև կարող եմ օրինակ վերցնել իրանցից։
  • Դաստիարակված լինել չի նշանակում միայն կրթված լինել։

2. Տեքստիդ համար դիպուկ և գրավիչ վերնագի՛ր ընտրիր:

Դաստիրակություն

«Դաստիարակություն» ասելով
<<դաստիրակություն>> ասելով հասկանում եմ բոլորի կողմից հարգված մարդ: Դաստիարակված եմ համարում այն մարդուն, ով իրան կարողանում է դաստիրակված պահել:
Ես փորձում եմ լինել դաստիարակված, որովհետև դա կարող է իմ կյանքը փոխել դեպի լավ:Դաստիարակված մարդը չպետք է անել իչ որ ուզի:Երբեմն ես անում եմ այն, ինչ դաստիարակված մարդը չպետք է անի և հետո ափսոսում եմ:Դաստիարակված լինելը կարևոր է, որովհետև մեք կկարողանաք մեզ ճիշտ դրսեվորել։ Դաստիարակության գործում մեծ դեր ունի (ունեն) կարգն ու կանոնը։ Ուզում եմ ստանալ այնպիսի դաստիարակություն, որ իմ կյանքից կփոշմանեմ։ Դաստիարակված լինելու չափանիշներն են լսել մարդուն երբ նա խոսում է, խոսելուց նաել խոսակցիտ դեմքին և այլն։ Դաստիարակությունը չի կարող սահմանափակվել ընտանիքով, որովհետև ինչքան շատ դաստիրակություն ունի մարդը այդքան իրեն լավ։ Սիրում եմ դաստիարակված մարդկանց, որովհետև կարող եմ օրինակ վերցնել իրանցից։ Դաստիարակված լինել չի նշանակում միայն կրթված լինել։

Ըտանիք ազգ մշակույթ

Ես մտածում եմ որ ընտանիքը ամենակաչևոր բան է քանի որ այտեղ բնակուվում են ձեր հարազատերը։ Նաև ընտանօքը դա ազգի կտոր է։ Անև ընտանիքը եթե սիրի բոլորին դա կլինի լավ ազգ և եթե այդպիսի ազգ լինի նաև կլինի լավ մշակույթ։ Ընտանիքը միշտ մըածում է իրենց հետնորդերին այսինքն երեխաներին կամ թորնիկներին։ Նաև ազգի մեծությանը չպետք է նայել պետք է նաել իրենց ներքին հատկություները։