Истина и Ложь

ложь- фльшифка и правда,

Прочитать историю․

Истина и Ложь встретились однажды. Ложь поздравила Истину, сказав ей: «Сегодня хороший день». Истина оглянулась вокруг, глядя на небо, и действительно, день был хорош.
Они провели некоторое время вместе, пока не достигли большого колодца с водой. Ложь опустила руку в воду и повернулась к Истине.

«Приятная и теплая вода», сказала она, если вы хотите мы можем искупаться вместе ?»

Правда снова была подозрительной. Она опустила руку в воду, и вода была действительно приятной. Некоторое время они плавали, когда внезапно Ложь вышла из колодца, одела одежду Истины и исчезла.

Истина, сердитая, вышла обнаженной, бежавшей повсюду, ища Ложь, чтобы получить ее одежду. Мир, который видел ее обнаженной, повернул глаза к стыду и гневу. Бедная Истина, стыдясь, повернулась к колодцу и пропала там навсегда.

С тех пор Ложь путешествует по всему миру, одетая как Истина, удовлетворяющая мировые потребности, и мир никоим образом не хочет видеть голую Истину.

Послетекстовые задания

Дайте ответы — что такле ИСТИНА, а что такле ЛОЖЬ

  1. Приведите слова синонимы к словам ПРАВДА И ЛОЖЬ․
    Правда -Верный, истинный. точный.
    Ложь-Фальшивый,
  2. Приведите антонимы к словам ПРАВДА и ЛОЖЬ․
    Правда Фальшивый
    Ложь-Верный
  3. Разбор пословиц и поговорок про Истину (правду) и Ложь
  • Лучше горькая правда, чем сладкая ложь․
    Я думаю что лучше горькая правда.
  • Стыдно сказать, а грех утаить.
    Я думаю что лучше Стыдно сказать.
  • Правда, что шило в мешке — не утаишь. (Что такое слово ,,шило,,. Найти ответ в интернете)
    шило- Инструмент для прокалывания отверстий в виде заостренного металлическогостержня, насаженного на рукоятку.

6. А знаете ли вы персонажей сказок, которые страдали от своей лжи или правды? Приведите примеры.
Лжец

5. Бывает ли Ложь во благо?
Иногда бвает

7. Вы нечаянно сломали или разбили мамину любимую вещь․ Скажите ли вы ей правду или утаите?
Говорю правду

8. Можно ли назвать ВЫМЫСЕЛ ложью? (Что такле ,,вымысел,,)? Чем отличается слово ВЫМЫСЕЛ от слова УМЫСЕЛ? Найти слова в интернете․

9. А что вы скажите о ФАНТАЗИИ или фантазерах? Лгуны ли они на самом деле?

Աղեր

Աղեր, կիրառումը, բաղադրությունը

Ուսումնասիրել և կարդալ հետևյալ հղումով տեղադրված ուսումնական նյութը;

Պատասխանել հարցերին՝

1.Արդյո՞ք աղերը բարդ նյութեր են:
Աղերը բարդ նյութեր են, որոնք կազմված են մետաղների ատոմներից և թթվային մնացորդներից։

2.Թվարկե՛ք կենցաղում օգտագործվող մի քանի աղեր:

NaCl — նատրի ու միքլորիդ,
KNO3— կալի ու մինիտրատ,
CaSO4 — կալցի ու միսուլֆատ։

3.Ո՞ր աղերն են օգտագործվում գյուղատնտեսության մեջ:
Օրինակ՝ նատրիումական, կալիումական նիտրատները:

Թթուներ

Թթուներ

Հարցեր՝

  1. Ի՞նչ թթուներ կան բնության մեջ:
    Բնության մեջ կան աղաթթու, ֆոսֆորական թթու, ազոտային թթու, ծծմբական թթու։
  2. Ի՞նչ բաղադրություն ունեն թթուները:
    Թթուներ են կոչվում այն բարդ նյութերը, որոնց բաղադրության մեջ առկա են մետաղի ատոմի կողմից տեղակալվելու ընդունակ ջրածնի ատոմներ:
  3. Ինչպե՞ս պետք է վարվել թթուների հետ:
    Երբեք չփորձե՛ք ծծմբական, ազոտական կամ պլավիկյան թթուների համը, անգամ՝ խիտ քացախաթթվի, քանի որ դա վտանգավոր է:

    Եթե թթուն թափվել է մաշկի վրա, ապա պետք է շորի կտորով սրբել մաշկը, հետո լվանալ առատ սառը ջրով, այնուհետև մշակել մաշկը կերակրի սոդայով:

Գրաբարյան օրեր

Ձմեռն էանց, անձրեւք անցին եւ գնացեալ մեկնեցան: Ծաղիկք երեւեցան յերկրի մերում, ժամանակ եհաս հատանելոյ, ձայն տատրակի լսելի եղեւ յերկրի մերում: Թզենի արձակեաց զբողբոջ իւր, որթք մեր ծաղկեալք ետուն զհոտս իւրեանց: Արի եկ, մերձաւոր իմ, գեղեցիկ իմ, աղաւնի իմ, եւ եկ դու: Երեւեցո ինձ զերեսս քո եւ լսելի արա ինձ զբարբառ. զի բարբառ քո քաղցր է, եւ տեսիլ քո գեղեցիկ:

Կարդա այսպես.

յերկրի — հերկրի

հատանելոյ — հատանելո

զբողբոջ — ըզբողբոջ

իւր — յուր

զհոտս — ըզհոտըս

իւրեանց — յուրյանց

զբարբառ — ըզբարբառ

Բառարան

էանց — անցավ

անձրեւք — անձրևներ (ը)

անցին — անցան

գնացեալ — գնացած, գնացել, գնալով (այստեղ` նաև գնացին)

մեկնեցան — մեկնեցին, հեռացան

ծաղիկք — ծաղիկներ (ը)

յերկրի մերում — մեր երկրում

եհաս — հասավ

հատանելոյ — էտելու

ձայն տատրակի — տատրակի ձայն (ը)

զբողբոջ իւր — իր բողբոջը

որթք մեր ծաղկեալք — մեր ծաղկած որթերը

ետուն — տվեցին

զհոտս իւրեանց — իրենց հոտերը` բույրերը

արի — վեր կաց

երեւեցո — երևեցրու, ցույց տուր

զերեսս քո — քո երեսը

զբարբառ քո — քո խոսքը

տեսիլ քո — քո տեսքը

Առաջադրանքներ

Աշխարհաբար դարձրու հատվածը և վերնագրիր:
Ձմեռն անցավ, անձրևներ անցան և գնացած մեկնեցին: ծաղիկներ երեվացին երկրի ներսում, ժամանակ հասավ էտելու, տատրակի ձայն լսելի եղավ յերկրի ներսում: Թզենի արձակեց զբողբոջը յուր, որդյակ մեր ծաղկեց տվեցին իրենց հոտերը բույրերը: Արի ստեղ, մերձավոր իմ, գեղեցիկ իմ, աղանին իմ, արի դու: Ցույց տուր ինձ երեսը քո և լսելի արա ինձ խոսքը. քո բարբառ քո քաղցր է, և տեսնելիս քո գեղեցիկ:

  1.  
  2. Տեսագրի՛ր կամ ձայնագրի՛ր ատվածը:

ԶԱՐՄԱՆԱԼԻ ԱՇՈՒՆ

ԶԱՐՄԱՆԱԼԻ ԱՇՈՒՆ

Այս աշունը եկավ, բացվեց, ինչպես երբեք,—
Եկավ, ինչպես զինվոր ու ղեկավար.—
Այս աշունը բերեց իմաստության երգեր
Եվ պայքարի կանչեց — ապագայի համար։—

Եվ աշնան ցուրտ քամին ինձ մարտակոչ թվաց,
Թվաց կռվի կանչող հնչուն շեփոր,—
Եվ անձրևի շնչով երբ երեսիս հևաց —
Ինձ զգացի ես թարմ — և անչափ նո՛ր։

—Եվ անձրևի թելերն ինձ թվացին թելեր՝
Աշխարհներին կապող և կյանքին խո՛ր,

—Կարծես ծառե՛րն անգամ պայքարի են ելել,
Որ թոթափեն հույզերը — և դառնան նոր…
Շրշյուն աշունն այսօր ինձ՝ գործ ու կյանք վսեմ
Եվ ո՛չ թե մուժ ու մահ ու անկում է գուժում։—
Օ, հիրավի, երբե՛ք ես չեմ տեսել
Մի այսպիսի՜ աշուն…

Առաջադրանքներ

1․ Բառարանով բացատրիր հետևյալ բառերը` 
մարտակոչ-Կռվի՝ մարտի կոչող:
շեփոր-Լայն փողաբերանով պղնձե երաժշտական փողային գործիք:
շրշյուն-Շրշալը:
վսեմ-Բարձր՝ վեհ բովանդակություն՝ Էություն ունեցող, վեհ, ազնիվ: Վեհ գաղափար՝ նպատակ:
մուժ-Մառախուղ, մեգ, մշուշ:
գուժել-Գույժ՝ վատ լուր հաղորդել:
2․ Բացատրի՛ր հետևյալ հատվածները.
Եվ աշնան ցուրտ քամին ինձ մարտակոչ թվաց,
Թվաց կռվի կանչող հնչուն շեփոր,—
Եվ անձրևի շնչով երբ երեսիս հևաց —
Ինձ զգացի ես թարմ — և անչափ նո՛ր։ —
Եղանակը ստափվեց և իր հետ մադիկ

Եվ անձրևի թելերն ինձ թվացին թելեր՝
Աշխարհներին կապող և կյանքին խո՛ր,—
տերևները որ թափվել եին ոնցոր աշարց աշխար կպած լինեին:

Կարծես ծառե՛րն անգամ պայքարի են ելել,
Որ թոթափեն հույզերը — և դառնան նոր…
ոնցոր կռված լինեին ծառերըը և սպասում եին վերականգեին

Շրշյուն աշունն այսօր ինձ՝ գործ ու կյանք վսեմ
Եվ ո՛չ թե մուժ ու մահ ու անկում է գուժում։—

3․ Այլ վերնագիր հորինի՛ր բանաստեղծության համար:
Հանկարծակի Աշուն

4․ Անգի՛ր սովորիր բանաստեղծությունը։