Լրացուցիչ աշխատանք

Լրացուցիչ աշխատանք

Դիտե՛ք « Մատիլդա» ֆիլմը:

Առաջադրանքներ

  1. 12-13 նախադասությամբ գրավո՛ր պատմիր ֆիլմը:
    Երբ ծնվեց Մատիլդան իրենց ընտանիքը դժգոհ էր։Անցան ժամանակ Մադիլդան դարձավ երկու տարեկան։ Հատ զարմանալի էր որ Մատիլդան կարողանում էր իրեն պահել, Բայց նրա մայրիկը ու հայրիկը իրան չէին նկատում։Ամբողջ պատճառը այն է որ Մատիլդան տարբերում է իրանցից։Նրան ձէին տանում դպրոց և Չէին թողում գիրք կարդալ։Բայց Մատիլդան Գնում էր գրադարան է սկսում կարդալ։Այն տեղի սպասարկողը շատ ձարմացած էր իրանց և միօր նա ասաց։
    -Դու կարող ես վերցնել գրքերը տանել տուն կարդալ և հետ բերել այստեղ։
    Մատիլդան համաձայնվեց։ Անցան օրեր Մատիլդան արդեն չէր վախենում և երբ բոլորը հեռուստացույց եին նայում նա գիրք էր կարդում։Հայրիկը վերցրեց իր գլուխը պահեց հեռուստացուցին։
    -Նայի նայի այսպես են աշխատում փող-Ասաց հայրիկը։
    Մատիլդան ուշադիր նայեց հեռուստացույցին և ցույց տվեց իր ուժը։Նա իր տեսողությամբ կարողացավ ջարթել հեռուստացույցը։Մատիլդան զարմացավ և մտածեց որ դա նա չի արել։
    Մյուս օրը հայրիկը եկավ և ասաց։
    -Վաղը գնալու ես դպրոց։
    Մատիլդան շատ ուրախացավ և գնաց պատրաստվելու։
    ***
    Վաղը Մատիլդան սիրուն հագնվեց և գնաց դպրոց։Երբ հասավ այտեղ շատ երեխաներ կայն բոլորը խաղում եին բայ երբ մտավ դպրոցը տնորենը բոլորը սուս մնացին։ Նա տեսավ մի աղջկա և եկավ ասաց։
    -Ինչու ես մազերտ կապել նա վերցրեց այտ աղջկան և սկսեց ոդի մեջ պտույտ անել և գցեց հեռը լավ է աղջիկը հասցրեց հավասարակշռությունը պահել և նկավ խոտին։
    Իր ծանոթացած ընկերուհիների հետ հասկացավ որ այս դասատուն որ հիմ հաս է տալիս հատ բարի է համեմատաց տնորենի հետ։ Դասը սկսեց, դասատուն հարցնում էր բազմապատկման մասին Մատիլդան չգիտեր բազմապատկում բայց որ օրինակներ բերեցին նա հասկացավ դասատուն կատակով ասաց։
    -իսկ ով կարող է ասել 80×320= ինչի
    Բոլորը ծիծաղեցի իսկ Մատիլդան պատասխանեց։
    -Իավասար է 25600-դասատուն մերցրեց գրիչը և սկսեց հաշվել։
    -Իսկապես, դու սիրում ես գիրք կարդալ-ասաց նա։
    -Այո։
    Դասատուն տվեց առաջադրանք և ասաց որ հիմ կգա։ Նա վախենալով տնորենից մեկա մտավ ներս և ասաց։
    -Ես եկել եմ խոսալու նոեկի մասին նա կարողանում է մտքում մեծ բազմապատկումներ անի
    եկեք իրեն տանեք 6-րդ դասարն։
    -ԱՀԱ ես տենց էլ գիտեի իր պապան ասեց որ նա անխելք է և դու հիմա չես կարողանում իրեն պահել։
    -Ոչ։
    -Ձայնտ կտրիր։
    -Լավ
    Դասատուն եկավ դասարան։
    ***
    Երբ նա իր ընկերուհիների հետ խաղում էին գտան գորտ և որոշեցինք լցնել բաժակի մեջ որ տնորենը խմի և վախենա։ Տնորենը եկավ դասի։
    -Բարև ձեզ այսոր ես եմ ձեզ դաս տալիս։
    Դու մի ասա տնորենը Մատիլդա հայրիկը փձացած ավտոմեքենայ է տվել տնորենին։
    Դրա համար տնորենը ուզեց վրեժը լուծի։Նա խմեց ջուրը բայց գոտը չըմտավ։Մատիլդան իր տեսողական ուժով բաժակը գցեց և գոտը թռավ տնորենի ծոցը։
    Դասը ավարտվեց։
    ***
    Մատիլդան գնում էր ման գալու իր ուսուչուհու հետ։ՈՒսուչուհին պատ մեց իր պատմուցունը որ իր հայրիկին սպանել է տնորենը և տնորենը իր մորաքույր է։ Բայց դասատուն գնաց այտ տնից և գնեց մոր տունև այտ տնորենը իր հայրիկի տան է ապրում։
    —եկեք թաքուն մտնեք վերցնեք ձեր իրերը-ասաց Մատիլդան և վազեց դեպի տուն։
    Այս անգամ տնորենը քիչ էր մնում իրենց բռնել բանց նրանք փախան։
    ***
    Երբ Մատիլդան եկավ տուն նա ուզեց ուժեղացին իր ուժը նա երբ ուժեղացրեց սկեց պարել և ատուհաներ եին բացում-փակվում, վարագույրները, դարակները և այտ աամեն ինչը իր տեսողական ուժով նա երեկոյան գնաց տնորենի մոտ և իր ուժով տնից հանեց իրերը դասատուի և տնորենի իրերը վառեց և դասատուի հայրիկի իրերը դրեց իրենց տեղը և կրակով գրենց իմ տանը մի ձեռ տուր իմ տունը և նա փախավ։Իսկ դասին նա արագ տասատուին տվեց իր իրերը և եկավ տնորենը։Մատիլդան պատրաստվեց իր ուժը միացնի որովետև տնորենը ուզում էր բոլորին վախեցնել որ այդպես բաներ չանել։Մատիլդան իր ուժով արեց ինձ որ տանը և ամբողջ սովորողները սկսեցը ուտելիքով իր վրա խփել ։
    Մատիլդան և իր դասատու տունը եկան իր ծնողները և ասեցին մենք այստեղից գնում ենք բայց Մատիլդան մի թուղթ վերցրեց և ասեց ստորագրեք որ ես լինեմ դասատու երեխան։ Ծնողները համաձայնվեցին որովետև Մատիլդան իրենց նման չէր։
    Առանձնացրո՛ւ այն կերպարը, որն ամենաշատը քեզ դուր եկավ, բնութագրի՛ր նրան:

Մատիլդան- Խելացի, հզոր, կարդացող, ճիշտ լուծում գտնող, հասկացող։

Պարապմունք 19. 

Պարապմունք 19. 

Առաջադրանքներ։Խնդիրների օր

1.Մի գյուղացին իր այգուց հավաքել է 1500 կգ խաղող, իսկ մյուսը՝ 30 %-ով պակաս։ Ընդամենը քանի՞ կիլոգրամ խաղող են հավաքել  երկու գյուղացիները միասին։

1500×30/100=450
1500-450=1050
1050+1500=2550


2. Մի տակառում կա 600 լ խաղողի հյութ, իսկ մյուսում՝ 10%-ով ավելի։ Քանի՞ լիտր խաղողի հյութ կա երկրորդ տակառում։

600×10/100=60

3. Ո՞րն է ավելի շատ՝ 900-ի 15 %-ը, թե՞ 800-ի 20 %-ը։

135<160

4. Զբոսաշրջիկն անցել է ճանապարհի1/4 -ը։ Ճանապարհի քանի՞ տոկոսն է նա անցել։
25%

5. Ուսանողի թոշակն ավելացել է 2 անգամ։ Քանի՞ տոկոսով է ավելացել թոշակը։
100%



6. Բեռնատար մեքենան մեկ ուղերթով կարող է տեղափոխել պահեստում եղած ալյուրի 2 %-ը։ Քանի՞ ուղերթ պիտի կատարի այդ մեքենան՝ ամբողջ ալյուրը տեղափոխելու համար։
100:2=50

7. Գրքում կա 400 էջ։ Գրքի էջերի 4 %-ը նկարներ են։ Գիրքն քանի էջ ունի նկարներով։
400×4/100=16


8. AB հատվածի երկարության քանի՞ տոկոսն է AC հատվածի երկարությունը (տե՛ս նկարը)

100:2=50  100:4=25% 100:5=20%

9. ֆլեշմոբից։ Գտե՛ք այն երկնիշ թվերի քանակը, որոնց միավորը մեծ կամ հավասար է տասնավորին։

12

10. ֆլեշմոբից։ Երկու հաջորդական կենտ թվերի արտադրյալը հավասար է 143: Գտե՛ք այդ թվերի գումարը:

11×13=143
11+13=24

Պարապմունք 19. 

Առաջադրանքներ։Խնդիրների օր

1.Մի գյուղացին իր այգուց հավաքել է 1500 կգ խաղող, իսկ մյուսը՝ 30 %-ով պակաս։ Ընդամենը քանի՞ կիլոգրամ խաղող են հավաքել  երկու գյուղացիները միասին։

1500×30/100=450
1500-450=1050
1050+1500=2550


2. Մի տակառում կա 600 լ խաղողի հյութ, իսկ մյուսում՝ 10%-ով ավելի։ Քանի՞ լիտր խաղողի հյութ կա երկրորդ տակառում։

600×10/100=60

3. Ո՞րն է ավելի շատ՝ 900-ի 15 %-ը, թե՞ 800-ի 20 %-ը։

135<160

4. Զբոսաշրջիկն անցել է ճանապարհի1/4 -ը։ Ճանապարհի քանի՞ տոկոսն է նա անցել։
25%

5. Ուսանողի թոշակն ավելացել է 2 անգամ։ Քանի՞ տոկոսով է ավելացել թոշակը։
100%



6. Բեռնատար մեքենան մեկ ուղերթով կարող է տեղափոխել պահեստում եղած ալյուրի 2 %-ը։ Քանի՞ ուղերթ պիտի կատարի այդ մեքենան՝ ամբողջ ալյուրը տեղափոխելու համար։
100:2=50

7. Գրքում կա 400 էջ։ Գրքի էջերի 4 %-ը նկարներ են։ Գիրքն քանի էջ ունի նկարներով։
400×4/100=16

8. AB հատվածի երկարության քանի՞ տոկոսն է AC հատվածի երկարությունը (տե՛ս նկարը)
https://lh4.googleusercontent.com/ZqQ-DLpiv7EfqZQYBmtkZv9YHkeU6tpenvEM5mq6p06B_Y0lF1EuZ4f_dXrSdeLOKUSSL5GxAEwl_LipuBY_rexvU5onSnjL-nddNlhy-jg2z4EIBvI91jpbnk8rJsx1W2lDc_mW=s0


100:2=50  100:4=25% 100:5=20%

9. ֆլեշմոբից։ Գտե՛ք այն երկնիշ թվերի քանակը, որոնց միավորը մեծ կամ հավասար է տասնավորին։

12

10. ֆլեշմոբից։ Երկու հաջորդական կենտ թվերի արտադրյալը հավասար է 143: Գտե՛ք այդ թվերի գումարը:

11×13=143
11+13=24

Часы

 Упражнение 2

Придумайте предложения со словами  — примерно, ровно, половина, без пяти, пятнадцать минут, четверть, без десяти, сорок пять минут

У нас примерно через пятнадцать минут будет fitness:
Половина часа прошло нам нужно выходить.
Ровно через сорок пять минут нужно идти на тренировку.
Наша школа обдет четверть первого.
Моя мамина работа зокончивеца без пяти шесть часов.
Я всегда просыпаюсь без десяти восемь.

Дайте точное описание времени

Упражнение 3

11:05 —Одиннадцать ноль пять

23:45 —Без пятнадцати одиннадцать

12:15 —Четверть первого

12:25 —Двенадцать двадцать пять

23:10 — Двадцать три десять

10:10 —Десять десять

01:15 —Четверть второго

Упражнение 4

Найдите неправильный вариан ответа, сверяя его с вариантом в скобках. Правильный вариант в скобках

  1. Софья ждала его около банкомата уже (30 минут) пол часа .
  2. Павел догнал на велосипеде машину за (15)  четверть часа.
  3. Маша не могла ждать мать больше (15 минут) четверть часа.
  4. Павел, вы опоздали на работа на (15 минут) четверть часа.
  5. Павел, вы пришли на работу на (15 минут) четверть часа раньше.

Упражнение 5. Напишите число в скобках письменно

Мои часы немного спешат: на них сейчас (15:15), а ваши показывают

Էդմոնդո Դե Ամիչիսի «Սիրտը» 

Իտալացի գրող Էդմոնդո Դե Ամիչիսի «Սիրտը» գիրքը համաշխարհային մանկական գրականության հայտնի ստեղծագործություններից է:  

Մեր ուսուցիչը

Այսօր ողջ առավոտն անցկացրի դպրոցում, և նոր ուսուցիչն ինձ շատ դուր եկավ: Մինչ աշակերտները հավաքվում էին, նա արդեն նստած էր իր ուսուցչական տեղում, իսկ մեր դասարանի դռների մեջ անընդհատ երևում էին նրա նախկին աշակերտները, որպեսզի ողջունեին իրենց ուսուցչին: Նրանք մտնում էին դասասենյակ և ասում.

— Բա՜րև Ձեզ, սինյոր ուսուցիչ, բա՜րև Ձեզ սինյոր Պերբոնի:

Մի քանիսն էլ մոտենում էին, սեղմում ձեռքը և դուրս վազում: Երևում էր, որ բոլորն էլ շատ են սիրում իրեն և սիրով կշարունակեին սովորել նրա ղեկավարությամբ: Ուսուցիչն առանց գլուխը բարձրացնելու պատասխանում էր «ողջո՜ւյն», սեղմելով իրեն պարզած ձեռքերը և ի պատասխան բոլոր ողջույնների` մնում խիստ` նույն ուղիղ կնճիռը ճակատին: Հետո մոտեցավ պատուհանին և ակնդետ նայում էր դիմացի շենքի տանիքին: Թվում էր` նա ոչ թե ուրախանում, այլ տառապում էր այդ ողջ ուշադրությունից: Ապա շրջվեց դեպի մեզ և տևական նայեց յուրաքանչյուրս: Թելադրելիս քայլում էր նստարանների միջով և տեսնելով մի աշակերտի, որի երեսին կարմրավուն հետքեր կային, դադարեց թելադրել. ձեռքերի մեջ առավ նրա գլուխը և ուշադիր զննեց: Հետո հարցրեց, թե ի՞նչ պատահել և ձեռքը դրեց նրա ճակատին, որպեսզի ստուգի արդյոք ջերմություն չունի՞: Այդ պահին, թիկունքում, աշակերտներից մեկը կանգնեց նստարանին և ծամածռություն արեց: Ուսուցիչը շրջվեց: Չարաճճին անմիջապես նստեց և գլուխը կախեց` սպասելով պատժի: Բայց նա պարզապես ձեռքը դնելով տղայի գլխին` ասաց. -Այլևս նման բան չանես,- և վերադառնալով իր գրասեղանի մոտ  շարունակեց թելադրել: Երբ վերջացրեց, մի քանի ակնթարթ լուռ նայում էր մեզ. հետո շատ դանդաղ, իր խիստ բայց բարի ձայնով ասաց.

-Լսե՜ք, մի ամբողջ տարի մենք պետք է միասին անցկացնենք: Փորձենք համերաշխ լինել: Սովորե՜ք և կարգապահ եղե՜ք: Ես միայնակ եմ: Եղե՜ք իմ ընտանիքը: Անցյալ տարի դեռևս մայր ունեի, սակայն նա մահացավ և ես մնացի մենակ: Ողջ աշխարհում միայն ձեզ ունեմ: Այլևս չկա որևէ մեկը, ում կարող եմ սիրել և ում մասին կարող եմ հոգ տանել: Եղե՜ք իմ որդիները: Ես սիրում եմ ձեզ, սիրե՜ք և դուք ինձ: Չեմ ուզում պատժել ոչ ոքի: Ապացուցե՜ք, որ լավ տղաներ եք: Թող դպրոցը մեզ համար ընտանիք լինի, իսկ դուք իմ մխիթարանքն ու հպարտությունը: Ձեզնից ոչ մի խոստում չեմ պահանջում, համոզված եմ, որ սրտի խորքում բոլորդ էլ ինձ պատասխանեցիք «այո»: Եվ ես շնորհակալ եմ դրա համար:

Այդ պահին ներս մտավ պահակը և հայտարարեց, որ դասերն ավարտվեցին: Բոլորս լուռ դուրս եկանք մեր տեղերից: Այն աշակերտը, ով կանգնել էր նստարանին, մոտեցավ ուսուցչին և դողացող ձայնով ասաց.

— Սինյո՜ր ուսուցիչ, ներեցե՜ք ինձ:

Ուսուցիչը համբուրեց նրա ճակատը և ասաց.

— Հանգիստ տուն գնա, տղա՜ս:

Ստրադիի փոքրիկ գրադարանը

Ես հյուրընկալվել էի Ստրադիին, ով ապրում է դպրոցի հարևանությամբ, տեսա նրա գրա — դարանը և նախանձեցի նրան: Ստրադին ամենևին էլ հարուստ չի և չի կարող շատ գրքեր գնել, սակայն մեծ հոգատարությամբ պահպանում է դպրոցական իր բոլոր գրքերը և նաև այն գրքերը, որոնք նվիրում են ծնողները: Իսկ երբ Ստրադիին գումար են տալիս, կուտակում է և հետո ծախսում գրքերի վրա: Այդ կերպ նա արդեն հավաքել է մի փոքրիկ գրադարան, և երբ հայրը նկատել է տղայի այդ նախասիրությունը, նրա համար գնել է  ընկույզի ծառից պատրաստված, կանաչ վարագույրներով հրաշալի գրապահարան և գրեթե բոլոր գրքերը տվել է տարբեր գույներով կազմելու` ըստ տղայի նախընտրության:

Եվ ահա այսօր Ստրադին քաշեց պարանից, և կանաչ վարագույրը բացվեց. ես տեսա երեք շարքով կոկիկ դասավորված գունավոր գրքերը` փայլփլուն, կազմերը` ոսկետառ գլխագրերով: Այստեղ կային և  հեքիաթներ, և ճամփորդությունների մասին գրքեր, և  բանաստեղծություններ, և պարզապես պատկերազարդ գրքեր: Ստրադին դրանք շարել էր ըստ գույների: Սպիտակ հատորյակները դրել էր կարմիրների կողքին, դեղինները` սևերի, կապույտները` սպիտակների` այնպես, որ դրանք հեռվից երևում էին և շատ գեղեցիկ տեսք ունեին: Իսկ հետո Ստրադին դրանք վերադասավորելով զվարճանում է: Նա իր համար տեղեկատու է պատրաստել, կարծես իսկական գրադարանավար լիներ և անընդհատ պտտվում է գրքերի շուրջ, մաքրում դրանց փոշին, թերթում, ուսումնասիրում կազմերը:  Պետք էր տեսնել, թե ինչպիսի զգուշությամբ էր նա բացում գրքերն իր հաստ ու կարճլիկ մատներով, փչելով էջերի վրա, որոնք հաճախ դեռ լրիվ նոր էին:

Իսկ իմ բոլոր գրքերը մաշված են:

Երբ Ստրադիին հաջողվում է նոր գիրք գնել, դա նրա համար իսկական տոն է դառնում:  Նա շոյում է գիրքը, դնում է իր տեղը և կրկին ձեռքն է առնում` զննելով ամեն կողմից և խնամքով  թաքցնում է, ինչպես մի թանկարժեք գանձ:

Ամբողջ մեկ ժամվա ընթացքում  նա ինձ ուրիշ ոչ մի բան ցույց չտվեց: Նույնիսկ աչքերն է ցավում շատ կարդալուց: Երբ ես նրա մոտ էի, սենյակ մտավ Ստրադիի հայրը, ով նույնպես գեր ու ամրակազմ է, նաև` մեծ գլխով: Նա երկու անգամ թմփթմփացրեց տղայի կզակին և ասաց ինձ իր կոպիտ ձայնով.

—  Դե, ինչ կասես այս հաստագլուխ տղայի մասին:

Իսկ Ստրադին, ինչպես մի մեծ հավատարիմ շուն, կկոցում էր աչքերը հոր կոպիտ փաղաքշանքներից: Չգիտեմ ինչու` ես չէի համարձակվում հիմարություններ անել նրա ներ — կայությամբ և ինձ համար տարօրինակ էր, որ Ստրադին ընդամենը մեկ տարով է մեծ ինձնից: Իսկ բաժանվելիս, երբ նա իր սովորական խոժոռ դեմքով ասաց` ցտեսություն, ես քիչ մնաց պատասխանեի. <<Մնաք բարով, սինյոր>>:

Երբ տուն վերադարձա, հայրիկիս ասացի.

—  Չեմ հասկանում, Ստրադին ոչ որևէ հատուկ տաղանդ ունի, ոչ բարեկիրթ վարվելաձև և համարյա ծիծաղելի տեսք ունի, այդուհանդերձ ես ինձ ցածր եմ զգում նրանից:

—  Դա այն պատճառով է, —  ասաց հայրս, —  որ նա հաստատակամ տղա է:

— Միասին անցկացրած այդ մեկ ժամվա ընթացքում, —  շարունակեցի ես, —  նա հիսուն բառ էլ չասաց, ցույց չտվեց ոչ մի խաղալիք, ոչ մի անգամ չծիծաղեց, բայց այդ ամենով հանդերձ` ինձ նրա հետ հետաքրքիր էր:

— Որովհետև դու հարգում ես նրան, —  պատասխանեց հայրս:
`

Հարգիր ուսուցչիդ

Ես հոմոզված եմ, որ քո ընկեր Ստրադին երբեք չէր դժգոհի իր ուսուցչից: Իսկ դու վրդովված ասում ես. <<Ուսուցիչը զայրացած էր, վատ տրամադրություն ուներ>>: Մտածիր այն մասին, թե որքան հաճախ ես դու ինքդ բարկացած պատասխանում՝ այն էլ հորդ ու մորդ, որոնց հանդեպ քո ցանկացած կոպիտ խոսքը՝ հանցագործություն է: Իսկ չէ որ քո ուսուցիչը բարկանալու շատ ավելի պատճառներ ունի: Հիշիր, քանի տարի է արդեն, որ նա աշխատում է դպրոցում՝  երեխաների հետ և չնայած նրանցից շատերը սիրալիր ու լսող են, բայց միշտ էլ գտնվում են անշնորհակալներ, ովքեր չարաշահում են նրա բարությունն ու չեն հարգում նրա աշխատանքը: Դուք ինքներդ նրան ավելի շատ վշտացնում եք, քան ուրախություն պատճառում:

Եվ մտածել ես արդյոք ինչքան է եղել, երբ ուսուցիչդ վատառողջ լինելով ջանքեր է գործադրել, որպեսզի դպրոց գա: Միգուցե նա նյարդայնանում է հենց այն պատճառով, որ իրեն վատ է զգում: Եվ դուք, չնկատելով նրա վատ ինքնազգացողությունը, չարաշահում եք նրա վիճակն ու դրանից նա ավելի է վատանում:

Հարգի’ր և սիրի’ր ուսուցչիդ, տղաս: Սիրիր նրան, քանի որ նրան սիրում և հարգում է քո հայրը. սիրիր նրան, որովհետև նա զարգացնում է քո միտքը, քեզ գիտելիքներ է տալիս, դաստիարակում է: Կգա այն օրը, երբ դու հասուն տղամարդ կդառնաս, իսկ մենք՝ ես և նա, արդեն կհեռանանք այս աշխարհից և այդ ժամանակ նրա կերպարը կհառնի քո մտքում հորդ կերպարի կողքին: Այդ ժամանակ նրա վեհ դեմքին դու կտեսնես վշտի և հոգնածության արտահայտությունը, որն այժմ չես նկատում: Սիրիր քո ուսուցչին. նա պատկանում է տարրական դասարանների հիսուն հազար ուսուցիչների  հսկայական ընտանիքին, ովքեր ցրված են ողջ Իտալիայով: Նրանք կրթում ու դաստիարակում են միլիոնավոր քո հասակակիցներին: Ուսուցիչները ձգտում են բարձրագույն նպատակի. դարձնել մեր երկրի ապագա քաղաքացիներին ավելի լավը, քան ներկայիս բնակչությունն է: Ինձ ուրախություն չի պատճառի քո սերը, եթե դու նմանապես չսիրես բոլոր նրանց ովքեր բարի են քո հանդեպ և նրանց մեջ առաջին հերթին քո ուսուցչին, ով քեզ համար պետք է առաջին տեղում լինի ծնողներիցդ հետո:

Սիրի՛ր նրան այնպես, ինչպես կսիրեիր իմ եղբորը . սիրիր նրան երբ արդարամիտ է, կամ կարծում ես, որ արդարամիտ չէ, սիրիր երբ ուրախ է, և էլ ավելի սիրիր, երբ տխուր է: Սիրի՛ր նրան միշտ և հավերժ ու հարգանքով արտասանի՛ր <<ուսուցիչ>> բառը:

Քո հայր

Առաջադրանքներ

  1. Համոզի՞չ էր հոր նամակը:
    Այո
  2. Ամենաշատը ո՞ր հատվածը հավանեցիր: Ընտրությունդ պատճառաբանի՛ր:
    Սիրի՛ր նրան այնպես, ինչպես կսիրեիր իմ եղբորը . սիրիր նրան երբ արդարամիտ է, կամ կարծում ես, որ արդարամիտ չէ, սիրիր երբ ուրախ է, և էլ ավելի սիրիր, երբ տխուր է: Սիրի՛ր նրան միշտ և հավերժ ու հարգանքով արտասանի՛ր <<ուսուցիչ>> բառը:

    Նամակի ո՞ր մասում է խտացած ստեղծագործության գլխավոր ասելիքը (կարող ես մի քանի հատված ընդգծել):
    Այն հատվածը որ հայրը ասում է որ պետք է սիրել քո ուսուցչին։
  3. Ո՞վ է քեզ համար ուսուցիչը:
    Վարպետ Դավիթ
    Ստեղծագործական աշխատանք՝ «Իմ ուսուցիչը»…
    Իմ ուսուցիչը
    Վարպետ Դավիթը մեր որսկերչության դասատուն է։Նա մեզ սովորացնում է բիզնեսի և ինչպես աշխատել որ ստացվի աշխատանք։