1. Գրի՛ր բառեր, որոնց մեջ է հնչյունն արտահայտվի է տառով`
ա) բառասկզբում,
էլեկտրոէներգիա, էլեկտրականություն, էշ, էջ
բ) բառամիջում,
էլեկտրոէներգիա
գ) բառավերջում:
որևէ, երբևէ, ինչևէ
2.Գրի՛ր բառեր, որոնց մեջ է հնչյունն արտահայտվի ե տառով`
ա) բառասկզբում
Եմ Ես են
բ) բառամիջում,
սեղան, դեր
գ) բառավերջում:
որևիցե, ափսե,
3․ Գրի՛ր տասը այնպիսի բառեր, որոնց մեջ հնչյունների և տառերի քանակները չհամապատասխանեն:
Օրինակ՝ ողորկ — 5տառ, 6հնչյուն
աշխարհ – 6 տառ, 5 հնչյուն,
ճանապարհ – 8 տառ, 7 հնչյուն,
վայրկյան – 7 տառ, 6 հնչյուն,
ուղղակի – 6 տառ, 5 հնչյուն,
ոգեշունչ – 7 տառ, 8 հնչյուն,
երկուշաբթի – 9 տառ, 10 հնչյուն
Բարև֊4 տառ 5 հնչյուն
ոզնի ֊4տառ 5 հնչյուն
որդի֊4տառ 5հնչյուն
որսորդ- 6տառ 7հնչյուն
4․ Գրի՛ր տասը այնպիսի բառեր,որոնց գրությունն ու արտասանությունը տարբերվեն:
Օրինակ՝ ռադիո, եղբայր
Դիանա, Արտակ, ճանապարհ, աշխարհ, հեքիաթ, համբույր, գդալ, որդի, մարդ, ուղղտ
5․ Գտի՛ր սխալ գրությամբ բառերը և ուղղի՛ր:
Ա. Երփներանգ, արփի, փրփրել, փափուկ, սրփազան-սրբազան, ճամփորդ, համփերություն-համբերություն, դափնի, շամփուր:
Բ. Կարթ,խորթ, զվարթ, պարթև, նյարթ-նյարդ, թարթել,երթվել-երդվել, փարթամ:
6․ Բաց թողնված տառերը լրացրո՛ւ:
«Օդային ամրոց» արտահայտությունը նշանակում է անպտուղ երվակայություն, իզուր երազանք, անիրագործելի պլատներ: Այդ արտահայտությունը վերագրում են քրիստոենական քարոզի. Ավգուստիանոսին, որն իր աշխատություններից մեկում խոսում է օդային շինարարության մասին: Հետագայում մարդիկ այդ արտահայտությունը գործածում են ձևափոխված` «Օդային ամրոց» ձևով:
7.Տրված բառերը գրի՛ր տեքստում հանդիպող հոմանիշների փոխարեն: Տրված և ստացված տեքստերը համեմատ՛իր:
Տարի, ծածկոց, ձգողություն, բացատրություն տալ, մասին, լինել,հողագունդ, հայտնի դառնալ, ազդեցություն:
1687 թվականին Իսահակ Նյուտոնը բացատրել Է Երկրագնդի ջրային թաղանթի վրա երկնային մարմինների ներգործության պատճառը: Դա տեղի Է ունեցել այն նույն թվականին, երբ հրապարակվել էր տիեզերական ձգողականության վերաբերյալ օրենքը:
1687 տարի Իսահակ Նյուտոնը բացատրություն է տվել Երկրագնդի ջրային թաղանթի վրա երկնային մարմինների ներգործության պատճառը: Դա տեղի Է ունեցել այն նույն թվականին, երբ հայտնի էր դարձել տիեզերական ձգողականության վերաբերյալ օրենքը:
8.Տրված բառերի բոլոր հոմանիշեերը գրի՛ր ըստ իմաստների սաստկության:
Օրինակ` կռվել — վիճել, գժտվել, ընդհարվել, իրար ուտել, պատերազմել:
Քամի, ձայն, վախ, գեղեցիկ, տգեղ, շատ, ցանկություն, ծիծաղել:
Քամի- ձայն վախ տգեղ
գեղեցիկ-շատ ցանկություն ծիծաղել:
9․ .Տեքստում կետերի փոխարեն համապատասխանաբար տեդադրի՛ր տրված հականիշները:
Ամուր — առաձգական, հիշել — մոռանալ, խոշոր — փոքր, արտասովոր — սովորական, լուրջ — թեթևամիտ, ոչ միայն – այլ նաև, տարիքով — երեխա, բռնել — նետել:
Մարդիկ հիշում են խոշոր հայտնագործությունների, աշխարհի մասին պատկերացումները փոխող ճանապարհորդությունների մասին, դրանք փոխանցում են սերունդից սերունդ և երբեմն մանում են փոքր թվացող սովորական բաների մասին: Գիտե՞ք, օրինակ, որ Կոլումբոսը ոչ միայն Ամերիկան է հայտնագործել,այլ նաև ռետինե գնդակը:
Երբ իսպանացիները ցամաք ելան Հաիթիում, տեսան, որ կղզու բնակիչներն սովորական մի գործով են զբաղված: Նրանք լուրջ ու կենտրոնացած իրար էին նետում ու բռնում ինչ-որ շագանակագույն գնդեր: Իսկ այդ գնդերը, կենդանի արտասովոր արարածների նման ցատկոտում էին քարե սալիկի վրա: Հաիթցիների գնդակախաղը հիմա հազիվ թե զարմացնի մեզ: Թերևս միայն հարցնենք, թե տարիքով մարդիկ ինչո՞ւ էին երեխա զբաղմունքով տարվել: Իսկ Կոլումբոսի խիզախ նավաստիները շշմած էին մնացել: Չէ՞ որ նրանք երբեք չէին տեսել առաձկական կլոր առարկա, որն թեթևամիտ սալարկին դիպչելով ետ է թռչու մ: