ԵՌՕՐՅԱ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ՃԱՄԲԱՐ ԱՐԱՏԵՍՈՒՄ

Ընկեր Լիանան որոշեց երեխաներին տանի ճանփորդություն դեպի Արատես ապրիլի 14-16-ը: Ես ու իմ ընկերները որոշեցինք մասնակցենք այդ ճանփորդությանը: Ես չգիտեմ ինչու իմ ընկերները եկան բայց ես ունեմ 3 պատճառ ինչու մասնակցեցի:
Պատճառ 1-ը դա ընկերներն են ես լիքը անգամ գնացել եմ Արատես ճանփորդությունը և ունեցել եմ ավել և ավելի ընկերներ որովետև այն մարդկանց հետ դու պետք է ապրես երեք օր արդեն համարի ընկեր են:
Պատճառ 2-ը դա այն է որ ես ու իմ ընկերները ուզում եինք իրար հետ ապրենք գոնե մեկ օր:
Պատճառ 3-ը դա բնություն է մենք անընդատ տան ենք և միքիչ լավ կլիներ որ բնությունը վայելեինք
Սա է մեր ճափորդության նախագիծը, շնորհակալություն ընկեր Լիանա այսպիս ճանփորդություն ստեղծելու համար: Նաև Արատեսում գտնվում են Սյունիքի Արատեսի վանքը (VII դար), Սուրբ Աստվածածին (X-XI դարեր), Սուրբ Կարապետ (XI-XII դարեր) եկեղեցիները, 5 մատուռ-դամբարան (VII դար) և 12 դար խաչքարեր։ Արատեսը գտնվում է Վարդենիսի լեռների հարավային լանջերին:

Թողնել մեկնաբանություն